Бехтерської сільської ради Голопристанського району Херсонської області

Що треба знати про новий коронавірус?

Детальна інформація: https://covid19.com.ua/  

четвер, 16 липня 2020 р.

Річний звіт про діяльність Круглоозерської ЗОШ І-ІІІст.


Річний звіт про діяльність Круглоозерської ЗОШ І-ІІІст.
Згідно з річним планом роботи закладу загальної середньої освіти, педагогічний колектив працював над науково-методичною проблемою    «Проектування моделі нового середовища закладу середньої освіти. Компетентнісний підхід та особливості соціалізації особистості в умовах створення єдиного освітнього простору».
 Найважливішим методом підвищення педагогічної майстерності
вчителів, який об‘єднає в одне ціле всю систему роботи школи, є методична
робота. Система методичної роботи має чітку структуру. Вона спрямована на
всебічне підвищення компетентності та професійної майстерності кожного
вчителя і є сукупністю заходів, що впроваджуються адміністрацією школи та
вчителями з метою оволодіння найбільш ефективними, раціональними
методами та формами освітньої роботи, творчого застосування їх на уроках
та в позакласній роботі.
На початку року було видано наказ по школі від 03.09.2019 року № 172  «Про організацію методичної роботи в школі» .
         Педагогічний колектив школи складається з 22 чоловік, з яких мають вищу категорію 15 учителів (68 %), педагогічне звання «старший вчитель» - 12 учителів(55%); педагогічне звання «учитель-методист»– 1 учитель( 5%); I категорію – 5 учителів(23%); II категорію – 2 учитель(9%).Вищу освіту мають 22  чоловіка .
         На початку навчального року була створена методична рада (наказ по школі від 03.09.2019 року № 173), яка працювала над виконанням та вирішенням проблем школи: ознайомлення з інструктивно-методичними рекомендаціями щодо вивчення навчальних предметів; ознайомлення з особливостями вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2019-2020 н.р, розглянуто питання щодо підготовки до ЗНО-2020; впровадження передових інформаційних технологій у навчальний процес; психологічна діагностика і психологічний супровід під час переходу дітей до 5-х, 10-х класів. Було затверджено структуру методичної роботи.
         Виходячи із проблем області та району, було визначено проблеми, над якими працювали вчителі протягом навчального року та чий досвід вивчатимуть.
         У процесі роботи над загальношкільною методичною проблемою: «Виховання учнів стійкої позитивної мотивації до навчальної діяльності як важливого фактора формування соціально активної особистості» творчо працювали методичні об’єднання: МО початкових класів (голова МО –Кравченко Л.І..), МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу (голова МО – Риженко О.В.), МО вчителів природничо-математичного циклу (голова МО –  Дзісь О.М.), МО вчителів художньо-естетичного та спортивно-оздоровчого циклів (голова МО – Візінська В.В.). засідання були цікавими, змістовними. На засіданнях МО обговорювалися відкриті уроки, позакласні заходи, були зачитані доповіді. Форми проведення були досить різноманітними: круглий стіл, педагогічний аукціон, семінари тощо. Учителі намагалися знайти і запровадити в практику елементи новітніх технологій, які б сприяли підвищенню якості знань учнів.
Протягом навчального року були проведені педради за темами:
- «Про підсумки роботи пед. колективу за 2018-2019 н. рік. Затвердження річного плану роботи школи на 2019-2020 н. рік»,(серпень) ;
-«Про повторний курс навчання учениць 1 класу Долі А. Войтюк О.»,(серпень);
-«Аналіз результатів ЗНО-2019.Шляхи вирішення проблем»(жовтень);
 -«Розгляд роботи Тищенка Г.В. «Методичні рекомендації з використання оздоровчого фітнесу на уроках фізичного виховання»»(листопад);
- «Інтегроване навчання,як засіб гармонійного розвитку дитини. Творча інтеграція навчання учнів,її вплив на результативність освітнього процесу.»(січень);
-«Про затвердження щорічного плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2020 році»(січень);
-«Про затвердження вибору підручників для 3класу.»(березень);
 -«Про організацію освітнього процесу на період тимчасового призупинення освітнього процесу»(березень);
 «Про затвердження вибору підручників для 7 класу»( березень,дистанційно);
 -«Атестація-2020»(березень,дистанційно);
-  «Про оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах навчання з використанням технологій дистанційного навчання»(квітень,дистанційно);
-«Затвердження третього предмета для ДПА у  9 класі»(квітень,дистанційно);
- « Про допуск учнів 11 класу до складання  ДПА у формі ЗНО»(червень);
 -«Про переведення учнів до наступних класів»(травень);
 -«Про випуск зі школи учнів 11 класу та видачу свідоцтв про освіту»(червень).
Проведено педконсиліум «Адаптація п’ятикласника»(жовтень)
Атестація педагогічних працівників – одне з найважливіших і складних
управлінських та методичних питань, це комплексна оцінка рівня
кваліфікації, педагогічної компетентності й професіоналізму та продуктивної
діяльності працівників закладу освіти.
      У цьому навчальному році пройшли  чергову атестацію вчителі  - Тищенко О.М., Тищенко Г.В., Бровченко В.В., Кравченко Л.І, Мельничук Л.І. .Результат атестації: Бровченко В.В. встановлено І кваліфікаційну категорію, Кравченко Л.І,,Мельничук Л.І. підтверджено вищу кваліфікаційну категорію та   звання «старший учитель», Тищенко О.М., та Тищенку Г.В.  встановлено вищу кваліфікаційну категорію. У ході атестації було проведено відкриті уроки та форми виховної діяльності, під час яких педагоги демонстрували свої надбання, ділилися досвідом роботи з колегами.
     Показові уроки та виховні заходи проводили майже всі  вчителі школи. Але активність учителів із цього питання, порівняно з попереднім роком ,дещо знизилася. Через систему взаємовідвідування уроків було створено умови не лише для поглиблення власної методичної підготовки, а й для кращого вивчення індивідуальних особливостей учнів. Учителі, які  у 2020-2021 н.р. викладатимуть у 5 класі мали можливість познайомитися с майбутніми п’ятикласниками, як під час відвідування уроків, так і перебуваючи на  різноманітних заходах.
     Свою методичну проблему вчителі тісно пов’язували із загальношкільною методичною проблемою і намагалися знайти шляхи для її реалізації. Продовжувалась робота з розвитку творчих здібностей учнів, критичного мислення. Результатами чого є участь у роботі МАН у  секції  «Астрономія »- Корнійчук Д. – 11 клас І місце керівник Дзісь О.М 
  Участь у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад:
-          І місце-трудове навчання Лопухова Ксенія 10 клас (учитель Візінська В.В.)
-          І місце – трудове навчання Кравченко Григорій 10 клас (учитель Коломієць В.В.)
-          І місце – трудове навчання  Данилюк Дмитро (учитель Коломієць В.В.)
-          ІІ місце –-трудове навчання  Резникова Олена 10 клас (учитель Візінська В.В.)
-          І місце –астрономія  Корнійчук Діана 11 клас (учитель Дзісь О.М.)
-          ІІІ місце –інформаційні технології Томенчук Даніїл (учитель Дзісь О.М.)
Участь у ІІ етапі Міжнародного  конкурсу знавців української мови ім.П.Яцика:
- І місце  Чабан М.-5 клас (учитель Лопухова Л.Г.)
-ІІ місце Андрієць Г.-4 клас (учитель Мельничук Л.І.)
     З метою збереження і розвитку інтелектуального потенціалу України, підтримки талановитої молоді та творчої праці вчителів, виявлення обдарувань серед підростаючого покоління у школі сплановані та проведені предметні тижні за такими навчальними дисциплінами:
- математика та фізика-листопад (Лопухова К.М.., Дзісь О.М,, Бровченко В.В.)
-історія та правознавство-жовтень (Риженко О.В.)
-географія ,біологія ,хімія-січень (Бондаренко О.Д., Дзісь О.М.)
- зарубіжна література, англійська мова - лютий (Коломієць Р.О.,Андрієць О.В.)
. Учителі  Тищенко О.М.,Верлата В.Г.,Лопухова Л.Г. розробили заходи з тижня  української мови та літератури, було видано наказ по школі. Але через введення карантину проведення тижня було скасовано. Також було сплановано, але не проведено і тиждень початкової школи.
Зміст тижня безпеки життєдіяльності частково реалізовувався через відео презентації, пам’ятки, буклети, відео ролики, які  протягом карантину класні керівники розсилали учням чи розміщали у гуглкласах. Протягом року з учнями всіх класів проведено різноманітні бесіди та інструктажі .
З метою формування екологічної свідомості учнів, залучення їх до природоохоронної роботи у школі було проведено осінній (планувався і весняний) ярмарок з продажу насіння квітів, сільськогосподарських культур. Було підготовлено команду для участі у фестивалі-конкурсі екологічних агітбригад.(Бондаренко О.Д.,Тищенко О.М.,Тонконог А.В.)
     Традиційною є участь у Всеукраїнському природничому конкурсі «Колосок» (Бондаренко О.Д.), українознавчому конкурсі «Соняшник» (Верлата В.Г.),із зарубіжної літератури  (Коломієць Р.О.)
Дзісь О.М.,Візінська В.В.,Коломієць В.В.,Бондаренко О.Д.,Мельничук Л.І.,Бардачова Л.В.,Кравченко Л.І.,Кульчицька В.Д.,Бровченко В.В.,Лопухова К.М. та їх вихованці долучилися до участі в заходах STEM- тижня в межах Всеукраїнського інженерного тижня серед учнівської молоді закладів загальної середньої освіти.
     Це свідчить про те, що вчителі приділяють увагу обдарованим учням і намагаються створювати умови для розвитку інтересів і нахилів кожної дитини. Стимулюється їхнє творче вдосконалення. У школі існує і постійно оновлюється банк обдарованих дітей, У школі працювали факультативи з математики (5-7 класи). Введено курси за вибором: Українознавство( 4,5,6,7 класи), Історія рідного краю(5клас), «Людина і світ професій»(8 клас), Практикум української мови(8-9 класи).
     Перевірено якість надання освітніх послуг:
математики у 5-11 класах (жовтень);
 історії,географії (листопад);
біології ,хімії, зарубіжної  літератури (грудень);
англійської мови,трудового навчання ,інформатики, (січень)
 Здійснено класно-узагальнюючий контроль: 8;11 класи (жовтень), 10;6 класи (листопад),7 клас (грудень),9;5 класи (січень); 3 клас,відвідування уроків у 1 класі –(лютий)
 Планувалося вивчення якості надання освітніх послуг з української мови та літератури (березень),класно-узагальнюючий контроль : 2,11 класи(березень),4 клас (квітень). Але  через призупинення освітнього процесу вивчити ці питання було не можливо.
     Аналізуючи кадровий склад школи, можна сказати, що в колективі працюють учителі, які знають свій предмет,методику його викладання,мають бажання працювати на високому рівні.
Учитель фізичної культури Тищенко Г.В. видав методичний посібник «Методичні рекомендації з використання оздоровчого фітнесу на уроках фізичного виховання»
На базі школи планувалося проведення семінару - практикуму для
вчителів англійської мови району «Оновлення змісту  освіти  з англійської  мови на основі використання  педагогічних технологій,інновацій».  Учителька англійської мови  Дзісь О.В. підготувала уроки (5 і  1 класи),але через призупинення освітнього процесу семінар не було проведено.
  Учителі школи приймають участь у щорічному обласному заочному конкурсі сценаріїв та методичних розробок виховних заходів серед педагогічних працівників освіти та позашкільних закладів «Перлини натхнення»:
-номінація Розважальні програми , сценарій «Козацькі розваги» ,диплом І ступеня (Тищенко Г.В.)
-номінація Національно-патріотичне виховання ,конспект уроку  «Остап Вишня(10 клас)»,диплом І ступеня (Тищенко О.М..).
 Візінська В.В.,Тищенко Г.В., Дзісь О.М. , Лопухова Л.Г., Тонконог А.В., Бровченко В.В. долучився до оформлення виставки методичних напрацювань для обласної науково –методичної ради « Про сучасні підходи до організації виховної діяльності в закладах освіти Голопристанського району»
     Більшість учителів використовує інноваційні технології, інтерактивні методи . Але результати проведеного моніторингу навчальних досягнень учнів свідчать, що вагомим недоліком є недостатня робота з ліквідації прогалин у знаннях учнів.
     Адміністрацією школи здійснено контроль за якістю навчально-виховної роботи, перевірено виконання навчальних програм та практичного мінімуму письмових робіт учителями школи, перевірено учнівські зошити та щоденники.
Поруч з позитивними результатами в методичній роботі колективу є і
певні недоліки:
- недостатньо ведеться робота по узагальненню ефективного педагогічного
досвіду;
- недостатньо організовано взаємовідвідування уроків учителями-
предметниками в рамках МО;
- недостатньо ведеться робота для підвищення рівня навчальних досягнень
учнів слабовстигаючих, здібних і обдарованих;
- не спостерігається тенденції до співпраці вчителів і батьків для вирішення
певних завдань освітнього
    Відповідно діючих вимог у школі організована робота з індивідуального навчання учнів. У 2019- 2020 навчальному році за індивідуальним планом навчалися 2 учня:учень 3 класу Войтюк Олександр(за програмою допоміжної школи); учениця  10 класу  Хільченко Ідаелліна (за програмою загальноосвітньої школи).
8 учнів закінчили ІІІ ступінь  школи в поточному році. 8 випускників школи другого ступеню отримали свідоцтва про базову освіту. Учениця 5 класу Чабан Маргарита одержала за підсумками навчального року Похвальний лист за високі досягнення у навчанні.
Згідно з річним планом роботи школи на IІ семестр  2019-2020 н. року у травні  проводились контрольні тестування з української мови та літератури, історії, географії, англійської мови,  зарубіжної літератури, математики, хімії, біології, фізики.
         Зміст контрольних тестувань (аудіодиктантів) підібрані відповідно до навчальних програм ,охоплюють матеріал відповідного класу і певного предмету на кінець IІ семестру та враховують особливості навчання в умовах карантину.
         Тестуванням охоплено учнів 5-11 класів.

клас
високий
достатній
середній
початковий
% якості знань
% успішності
5
5
2
3
2
54%
77%
6
2
         3
3
3
50%
80%
7 алгебра
  геометрія
4
3
3
6
43%
62%
3
6
-
7
56%
56%
8 алгебра
геометрія
1
3
3
3
40%
70%
1
3
-
6
40%
40%
9 алгебра
геометрія
1
4
2
1
62%
87%
-
4
3
1
50%
87%
10 алгебра
геометрія
2
7
3
-
       72%
     100%
3
7
1
-
91%
100%
11 алгебра
геометрія
1
7
-
-
       100%
100%
1
7
-
-
100%
100%

Найбільше помилок при написанні контрольних робіт з математики виявлено :

-при розв’язуванні задач на відсотки;при порівнянні чисел;при знаходженні значень виразів (5 кл.)
-додавання і віднімання дробів з різними знаменниками та додавання і віднімання  раціональних чисел(6 кл.)
- при перетворенні виразів;при обчисленні значень виразів;при побудові графіків функції;при знаходженні радіуса кола,описаного навколо трикутника;при знаходженні кутів та сторін трикутника. (7 кл.);
- додавання і віднімання раціональних виразів з різними знаменниками;розв’язування  прямокутних трикутників(8 кл.);
-арифметична та геометрична прогресії;рівняння кола та рівняння прямої (9 кл.);
-похідна (10 кл.);
-логарифмічні рівняння та нерівності ;об’єми многогранників та тіл обертання (11 кл.).
         Результати контрольних робот з української мови та літератури  :
Клас

Високий

Достатній

Середній

Початковий

% якості знань
% успішності
5 мова
літ-ра
2
6
4
1
61%
92%
5
3
5
-
61%
100%
6 мова
літ-ра
-
4
3
3
40%
70%
4
2
1
3
60%
70%
7 мова
літ-ра
-
4
9
3
25%
81%
2
7
6
1
56%
94%
8 мова
літ-ра
-
-
9
1
0%
90%
-
4
4
2
40%
80%
9 мова
літ-ра
-
2
1
5
25%
38%
1
6
-
1
88%
88%
10  мова
літ-ра
1
1
7
2
18%
82%
8
2
1
-
91%
100%
11 мова
літ-ра
2
6
-
-
100%
100%
4
3
1

88%
100%
         При написанні контрольних робіт з української мови учні допустили такі типові  помилки:
5 клас:
-написання слів із глухими приголосними;
- правила переносу частин слова з рядка в рядок;
-вживання апострофа;
-написання власних назв іменників;
6-8 класи:
-правопис іменників із прийменниками;
 -розділові знаки при прямій мові,звертанні,в складних реченнях,між однорідними членами речення,при уточнюючих членах речення;
-написання прислівників разом,окремо і через дефіс;
-ненаголошенні голосні  е,и  в коренях слів;
9-11 класи:
-розділові знаки в складних реченнях;
Аналіз контрольних робіт з української літератури дає зробити висновок, що учні не достатньо читають програмові твори; плутають визначення художніх засобів,слабо володіють теорією літератури та напрямками модернізму,мають труднощі при класифікації та характеристиці літературних образів.
         Результати проведення контрольних робіт з біології  дозволяють зробити висновки, що діти найбільше допустили помилок :
-при  визначенні  належності рослини до класу або відділу ;(6 кл.);
-при  визначенні видів взаємодії між організмами ;(7 кл.);
- при  характеристиці індивідуальних  особливостей поведінки  людини;(8 кл.);
-при створенні ланцюга живлення та розв’язуванні задач на побудову екологічної піраміди; (9 кл.);
- при визначенні почергових етапів ембріогенезу людини; (10 кл.);
-при визначенні  відповідності напрямків медицини та їх характеристик(11 кл.).
Якість знань та успішність учні показали так:
6 клас –70 %, 80%
7 клас –62 %,77 %
8 клас – 71%, 86%
9 клас – 75%, 88%
10 клас – 82%, 91%
11 клас – 78%,100%
         Результатами  контрольних робіт з фізики виявили наступні типові помилки:
-при переведенні похідних одиниць вимірювання в основні,при формулюванні визначень та законів(7 кл.);
-при трактуванні закону збереження енергії та закону збереження імпульсу (8 кл.);
-при виконанні розрахунків та перевірці розмірності фізичних величин (9 кл.);
-при виконанні розрахунків  та переведенні похідних одиниць вимірювання в основні(10 кл.);
Якість знань та успішність становить:
7 клас – 77%, 92%
8 клас – 50%, 80%
9 клас – 50%, 75%
10 клас – 80%,100%
11 клас – 88%, 100%
       Перевірка рівня знань з географії виявила такі типові помилки:
-при розрахунках вологості ;при визначкнні течії в океанах(6 кл.);
- при визначенні належності народів до мовних сімей (8 кл.);
-при характеристиці ІТ-технологій та аутсорсингу (9 кл.);
-при характеристиці особливостей економіки країн ПАР і Бразилії(10 кл.)
-при характеристиці природних ресурсів у регіонах (11 кл.)
Якість знань та успішність становить
6 клас – 70%, 80%
7 клас – 69%, 77%
8 клас – 57%, 100%
9 клас – 75%, 88%
10 клас – 91%, 91%
11 клас- 78%,100%
         Якість знань та успішність з історії України становить:
7 клас – 60%, 100%
8 клас – 40%, 100%
9 клас – 75%, 100%
10 клас – 85%, 90%
11 клас – 100%, 100%
        Якість знань та успішність з правознавства становить:
9 клас – 88%, 100%
Якість знань та успішність з громадянської освіти становить:
10 клас – 85%, 100%
         Учні плутають дати з подіями, які відбувалися певний час. Не завжди вміють висловити свою думку з приводу тієї чи іншої історичної події.
         Аналізуючи роботи із зарубіжної літератури можна зробити  висновки,що учні:
-         не достатньо орієнтуються в змістах програмових творів;
-    слабо володіють навичками складання порівняльних характеристик;
-   слабо знають теорію літератури;
-   при висловлюванні оціночних суджень;
Якість знань та успішність становить:
5 клас – 63%, 100%
6 клас – 50%, 100%
7 клас – 100%, 100%
8 клас – 43%, 86%
9 клас – 86%, 100%
10 клас – 100%, 100%
11 клас – 88%, 100%
      Результати перевірки контрольних робіт з англійської мови свідчать, що учні часто допускають помилки при вживанні умовних речень ,при використанні часових форм дієслів; мають місце лексичні та граматичні помилки в усному та письмовому мовленні,
відчувають труднощі при сприйманні тексту у швидкому темпі читання на слух та при висловлюванні власної думки,мають недостатній словниковий запас.
        Якість знань та успішність становить:
5 клас – 54%, 64%
6 клас – 40%, 70%
7 клас – 44%, 62%
8 клас – 30%, 70%
9 клас – 50%, 75%
10 клас – 81%, 100%
11 клас – 75%, 100%
      Аналіз контрольних робіт з хімії виявив такі типові помилки:
-при записуванні формул хімічних елементів (7кл.)  ;
- при встановленні взаємозв’язків між речовинами та їх перетвореннями (9 кл.);
-при визначенні біологічної ролі амінокислот і білків (10 кл.);
-при виконанні розрахунків за хімічними формулами (8,11 кл.);
Якість знань та успішність становить:
7 клас – 50%, 81%
8 клас – 40%, 90%
9 клас – 63%, 88%
10 клас – 23%, 100%
11 клас – 75%, 100%


        
1. Загальна інформація про школу
Круглоозерська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів є комунальною власністю Круглоозерської сільської ради. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти молоді та спорту Голопристанської райдержадміністрації. Будівля прийнята в експлуатацію у 1966 році, земельна ділянка, яка належить школі має площу 2,0 га. У 2019-2020 навчальному році у школі працює 22 педагогічних працівника та 16 чоловік  технічного та обслуговуючого персоналу. Протягом цього навчального року освіту в школі здобувало 134учні. Із них   25 учнів, які проживають в  селі  Приморське. Середня наповнюваність класів становить – 12 учнів.

2. Кадрове забезпечення
У 2019-2020 навчальному році педагогічним працівниками школа була забезпечена на 100% .На вакансію виставлено 3години музики,8,5 годин хімії  . Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти працівників . Цього року вчительці математики та інформатики Бровченко В.В. встановлену І кваліфікаційну категорію, Тищенко О.М.,Тищенко Г.В. встановлено вищу кваліфікаційну категорію;Кравченко Л.І.,Мельничук Л.І. підтверджено вищу кваліфікаційну категорію та звання «старший учитель».В цілому розподіл вчителів за кваліфікаційними рівнями має такий вигляд –мають вищу категорію 15 учителів (68 %), педагогічне звання «старший вчитель» - 12 учителів(55%); педагогічне звання «учитель-методист»– 1 учитель( 5%); I категорію – 5 учителів(23%); II категорію – 2 учителя(9%).Вищу освіту мають 22  чоловіка .
3. Методичне забезпечення
У школі діє певна система методичної роботи. Її сітка створена на діагностичній  основі. Педколектив працює на проблемою «Проектування моделі нового середовища закладу середньої освіти. Компетентнісний підхід та особливості соціалізації особистості в умовах створення єдиного освітнього простору».
Керівництво методичною роботою здійснює методична рада, яка працює на базі шкільного методичного кабінету.  До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які  є керівниками шкільних методичних об'єднань. За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання, тощо.  Результативною була робота всіх методичних об'єднань . Учителі провели показові уроки, виховні заходи, ділились досвідом роботи по проблемах, зросла їх педагогічна майстерність.
Учителі школи йдуть в ногу з життям. Широко впроваджуються у практику інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. З кожним роком нові інформаційні технології на уроках впроваджує все більше і більше педагогів школи. Використовуються у навчально-виховному процесі також: проектно-рефлексивні, модульні технології, технології продуктивного навчання.Широко опановують ся технології дистанційного навчання.
Вчителі школи активно оволодівають інноваційними та інформаційними формами та методами роботи. Педагоги школи активно залучаються до роботи у районних семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, науково-практичних конференціях тощо. Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на достатньому рівні.
В період навчального року в школі проведені предметні тижні:
-тиждень математики та фізики (Лопухова К.М,,Дзісь О.М.)
-тиждень зарубіжної літератури та англійської мов( Коломієць Р. О., Андрієць О.В.)
-_тиждень історії та права (Риженко О.В)
-географії ,біології,хімії (Бондаренко О.Д.,Дзісь О.М.)
В ході атестації учителями школи проведені ряд заходів та показових уроків, показові уроки згідно графіка провели майже  всі вчителі школи,в системі проводиться взаємовідвідування уроків,вивчення рівня викладання окремих предметів та класно узагальнюючий контроль по класам.
За підсумками навчального року учні школи показали середній рівень досягнень. 
 З  учнів 3-11 класів високий рівень показали  1 учні ( 0,8 %), достатній рівень –35 учнів ( 36 % ), середній рівень –35 учнів ( 36% ) , початковий рівень – 26 учнів ( 27 % ).
Відмінні успіхи у навчанні має: Чабан М.( 5 клас)
                                                          

 Кращі результати  Всеукраїнських учнівських олімпіад:
-          І місце-трудове навчання Лопухова Ксенія 10 клас (учитель Візінська В.В.)
-          І місце – трудове навчання Кравченко Григорій 10 клас (учитель Коломієць В.В.)
-          І місце – трудове навчання  Данилюк Дмитро (учитель Коломієць В.В.)
-          ІІ місце –-трудове навчання  Резникова Олена 10 клас (учитель Візінська В.В.)
-          І місце –астрономія  Корнійчук Діана 11 клас (учитель Дзісь О.М.)
-          ІІІ місце –інформаційні технології Томенчук Даніїл (учитель Дзісь О.М.)
Участь у ІІ етапі Міжнародного  конкурсу знавців української мови ім.П.Яцика:
- І місце  Чабан М.-5 клас (учитель Лопухова Л.Г.)
-ІІ місце Андрієць Г.-4 клас (учитель Мельничук Л.І.)
участь у роботі МАН у  секції  «Астрономія »- Корнійчук Д. – 11 клас І місце керівник Дзісь О.М 
Для всебічного задоволення потреб учнів у варіативності навчання за рахунок годин варіативної частини навчального плану було введено додаткові години.


4. Виховна та позакласна робота.
     Педагоги школи глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов'язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу. У зв'язку з цим виховна діяльність школи була спрямована згідно напрямків:

• Морально-етичне виховання.
• Сімейне виховання.
• Художньо-естетичне виховання.
• Громадянсько-патріотичне виховання.
• Трудове виховання.
• Фізичне виховання і пропаганда здорового способу життя.
- Національно-патріотичне виховання
• Екологічне виховання.
Зміст виховної роботи базувався на ціннісному ставленні до себе, до родини і людини загалом, на ставленні до праці, природи, мистецтва, держави і суспільства.
Протягом  2019-2020 навчального року виховна робота в школі проводилась згідно плану виховної роботи, розробленого й затвердженого на початку навчального року, плану роботи районного відділу освіти, Центру позашкільної освіти інших організацій, пов’язаних з освітою й вихованням підростаючого покоління.
Класні керівники вчасно спланували виховну роботу з класами та узгодили її з заступником директора з виховної роботи. Проведено матеріально-побутові обстеження родин категорійних учнів. Обладнано класні куточки, куточки здоров’я та куточки державної символіки. Проведено вибори органів самоврядування.
Керівниками гуртків сплановано роботу на рік, залучено до роботи в гуртках дітей різного віку та різних категорій ( керівники гуртків). Поновлено банк даних категорійних учнів (класні керівники).
Новий навчальний рік було розпочато урочистим Святом Знань: до шкільної сім'ї прийнято поповнення – учнів 1 класу.
На початку вересня школа відзначила День фізкультури та спорту: олімпійські уроки, спортивні змагання.
На початку вересня школа відзначила День фізкультури та спорту. Вчителями фізкультури було проведено Тиждень фізкультури та спорту ,який був наповнений спортивними заходами, квестами, естафетами. Яскравим отрималося закриття Тижня де всі  класні керівники з учнями  представляли свої команди та показували виступ черлідерів.
Педагог – організатор Тонконог А.В., розпочала свою роботу співпрацюючи з  класними  керівниками та бібліотекарем Тарчинською Т.А., психологом Сингаєвською Л.В.. Аліна Валентинівна відповідально ставиться до своїх доручення та виконання плану виховної роботи з учнями початкової , середньої ти старшої ланки.
День партизанської слави України ми відзначали уроками партизанської слави.
Акцію «Увага! Діти на дорозі!» було організовано учнівським самоврядуванням, педагогом-організатором, класними керівниками: бесіди, практичні заняття, виставка малюнків, агітаційні буклети.
 Професійне свято освітян  приготували та провели учні 11 класу під керівництвом  Тищенко О.М.
Також у жовтні відбувся районний конкурс художнього читання «Наша земля – Україна»в якому взяли участь  наші учні : Данилюк Дмитро, Соценко Христина, Дзісь Ярослав, Торчанська Аліса (готувала виступи Тищенко О.М.). На початку жовтня стартував конкурс «Супер- клас 2020року»(призовий фонд –поїздка м. Херсон кінотеатр.)
В жовтні в школі пройшов Тиждень національно-патріотичного виховання під час якого були сплановані та проведені різні заходи спрямовані на розвиток в учнів творчих, патріотичних якостей. В рамках заходів цього Тижня ,учні всієї школи були посвячені в козаки та обраний гетьман школи Данилюк Д.Класним керівникам та організаторам Тижня рекомендовано більше часу приділяти підготовці заходів.( Тарчинська Т.А., Тонконог А.В., класні керівники 1-11класів)
У  конкурсі «Галерея кімнатних квітів»прийняли участь всі класи школи, але на районному рівні були відмічені роботи Тонконог Є. (Тонконог А.В.), Тарчинського М. (Тарчинська Т.А.), Шклярчук А. (Бондаренко О.Д.), Лопухова К. (Бондаренко О.Д.), Данилюк Д. (Бондаренко О.Д.)
Цікаві заходи  до Дня української писемності провели вчителі української мови : Тищенко О.М., Верлата В.Г., Свиридова О.О.(заступник директора з навчально –виховної роботи).
У листопаді учні та вчителі  вже традиційно запросили на свято «З вдячністю в серці» «шефів» школи. Діти всіх класів приготували номери художньої самодіяльності чим тепло порадували гостей. (СвиридоваО.О., Бардачова Л.В., Тонконог А.В., класні керівники ). Вихованці гуртків «Народна творчість» (Візінська В.В) «Історико – технічного моделювання»(Коломієць В.В) та «Виготовлення іграшки» (Лопухова Л.Г.) подарували всім запрошеним сувеніри на згадку .
До річниці Голодомору в Україні, педагоги підготували та показали виступ «Страшний голодомор 32-33» працювала  тематична виставка літератури, години спілкування  з цієї теми відбулися в кожному класі.(Свиридова О.О., Бардачова Л.В., Дзісь О. В., Верлата В.Г., Риженко О.В., Тонконог А.В., Ти щенко О.М.,)
Узяли участь у районному конкурсі методичних розробок «Перлини натхнення» (сценаріїв виховних заходів та конспекти уроків Тищенко Г.В.,Тищенко О.М.(дипломи І ступеню)Бровченко В.В, Кравченко Л.І(участь)).
Щорічний осінній благодійний ярмарок дав нам змогу вилучити більше 2 тисяч гривень, частину  яких витрачено на  купівлю ламп для освітлення актової зали.
Через підвищену жорстокість та агресію серед учнів було проведено ряд консультацій та тренінгів  психологом школи Сингаєвською Л.В.
 У грудні вся школа готувала фестиваль патріотичної пісні « Україна- це Я», присвячений в цьому році великим містам України. Репертуар пісень був підібраний  класними керівниками дуже вдало, учні із задоволенням дарували свято присутнім.
Напередодні Дня Збройних сил України Тищенко Г.В. в рамках педагогічної атестації провів виховний захід «Богатирські ігри» з учнями 8-11класів.
В грудні пройшли конкурси «Альтернативна ялинка» «Новорічні композиції» в них прийняли участь всі класи. Виставка була насичена дуже якісними та красивими роботами. Кращі роботи  учнів школи були відправлені на районний етап конкурсів, де зайняли почесне перше місце. (Міхеєв Д. 1кл, Тонконог Є. 1кл. , Бровченко Р. 6кл., Лопухов І. 2кл. , Гнідін М. 7кл., учні 10кл., Тарчинський М. 2кл., Гапонов В.1кл, Семенюк К., 1кл., Сергєєв Р. 7 кл., Дивлячись на це, робимо висновок про творчий потенціал наших учнів , батьків та вчителів.
Для участі в районній виставці учнівської молоді «Космічні фантазії» були надіслані роботи вихованців гуртків «Народна творчість» «Виготовлення іграшки» «Історико-технічне стендове моделювання»(І місце Дзісь Ярослав керівник Коломієць В.В.,Чабан Маргарита керівник Візінська В.В.)
Диплом третього ступеня на районній виставці-конкурсі «Наш пошук, тобі Україно!» здобули  вихованці гуртка історико-технічного моделювання. ( Дзісь Я., Баришев Є., Качмарський С., Гапонов О., Лапінський А. ,(Коломієць В.В.))
На заочний фотоконкурс «Світ дитячих посмішок » та « Моя Україна» направлено від школи фотороботи учнів. Відзначені роботи Тонконог Є. 1кл., Медвідь В. 10 кл.
Кожен клас відзначив закінчення семестру новорічними  розвагами, всі класні керівники намагалися створити атмосферу свята для кожного учня.
Учні 1-5 класів святкували Новий рік у кіноконцертному залі «Сузір’я» на виставі «Пригоди Діда Мороза». Учні 6,7,8 класу відвідали Херсонський драматичний театр та відсвяткували Новий рік біля шкільної ялинки розважальною програмою. Учні 9-11 класів провели Новорічний карнавал.
В грудні стартували акції «Допоможемо зимуючим птахам» та «Сонечко в долонях». Звіти подані до Центру позашкільної освіти.
Класні керівники 1-11 класів працювали за планами виховної роботи за всіма напрямками виховання.
Шкільний психолог Сингаєвська Л.В. , вміло знаходить підхід до учнів завдяки продуманим вправам та прийомам під час проведення годин спілкування.
          Проводить  вивчення готовності першокласників до навчання в школі, проективні методики «Малюнок школи», «Школа тварин».
Індивідуальна діагностика в молодших класах: проективні методики «Малюнок родини», «Дім. Дерево. Людина», «Мій клас»
Методика «Графічний диктант» (Д. Ельконін) - 1 клас.
Консиліум «Адаптація 5 класу» (вікові особливості адаптації, дезадаптації, рекомендації вчителям). 
Біблотекар школи Тарчинська Т.А. провела Місячник бібліотек та Тиждень читання. В рамках цих заходів учні школи відвідували бібліотеку та вчилися працювати з новими надбаннями книгарні. Тетяна Анатоліївна активний співучасник всіх виховних заходів школи, завжди вчасно готує і виставляє тематичні матеріали до визначних дат суспільства. Разом зі своєю вихованкою Чабан М. 5кл. перемогла на обласному етапі  конкурсу «Ігри патріотів» Керуючи гуртком «Джура» зі своїми вихованцями взяла під опіку самотніх громадян нашого села і систематично відвідує їх з трудовими та гуманітарними десантами.
       У лютому було проведено зустріч випускників минулих років «Подаруй посмішку»(Свиридова О.О.,Бардачова  Л.В.,Тонконог А.В., Тищенко О.М.,Дзісь О.В.,Дзісь О.М.)
День закоханих у школі провели педагог організатор  Тонконог А.В. бібліотекар Тарчинська Т.А. та класні керівники середньої та старшої ланки)Гра «Хто зверху» присвяченаДню закоханих  мала великий успіх серед учнів та вчителів.
      На початку весни проводжали зиму «Ярмарком  млинців»(Тонконог А.В.,Тищенко О.М. класні керівники 1-11кл). За вилучені кошти була придбана музична колонка для використання класними керівниками та учнями школи під час навчально- виховного процесу.
Вихованці гуртка «Джура» разом з учнями школи, приготували виступ екологічної агітбригади в рамках районного конкурсу «Земля – наш спільний дім». Виступ на тему «Країні Юннатії – 95»був цікавим, яскравим та пізнавальним.(керівники Бондаренко О.Д.,Тищенко О.М.,Тонконог А.В.,Тарчинська Т.А.)
       Учениця  нашої школи  Соценко Христина взяла  участь у районному конкурсі «Поетичний камертон Ліни Костенко» і зайняла ІІ місце.(Тищенко О.М.)
Учасників конкурсу «Поетичний вернісаж» готували вчителі української мови: Тищенко О.М.(диплом  І ступеню Дзісь Я.) та Верлата В.Г.
Класні керівники початкових класів з учнями приготували свято для  мам до 8 Березня. Класні керівники середньої ланки провели  тематичні години спілкування ,для учнів 9-11класів була проведено розважальне шоу «Хто зверху»(Тонконог  А.В. та класні керівники 9-11кл.)
Учень нашої школи Дзісь Ярослав прийняв  участь у районному етапі Всеукраїнського конкурсу «Космос. Людина. Духовність.» ,результат : І місце.(керівник Дзісь О.М.)
   Необхідно зазначити, що за час навчання з використанням дистанційних технологій,  класними керівниками постійно проводилися робота стосовно правил безпеки під час роботи з комп’ютером та інтернетом. Класні керівники постійно заохочували учнів приймати участь у різних онлайн-квестах, онлайн -фото конкурсах. Проводили  інформаційні тематичні години спілкування.
Педагог організатор Тонконог А.В. організувала групу Круглоозерської ЗОШ  у соціальній мережі «Фейсбук», де постійно проводила фото-конкурси ,квести. Ця робота активізувала і учнів, і батьків.
  Протягом року учні школи  були охоплені позакласною роботою в гуртках за інтересами. У школі працювали  гуртки: «Народна творчість» ( керівник Візінська В.В. ),«Живе слово»(керівник Тищенко О.М.) «Джура» (керівник Тарчинська Т.А.)«Історико-технічне стендове моделювання», (Коломієць В.В.) «Веселий рюкзачок»(Бровченко С.В. ), «Виготовлення іграшки»(Лопухова Л.Г.)
У жовтні   розпочався конкурс « Супер- клас 2020 року».
Змагання відбувалися за такими критеріями:
-«Оформлення  та ведення класного куточку»;
-«Санітарний  стан класу»;
-«Інтернет –клас»;
-«Академічний рівень класу»;
- «Життя школи»;
- «Відкриті уроки та години спілкування».
Слід відмітити що завдяки даному конкурсу навчально-виховний процес у школі значно пожвавлюється. Переможцями конкурсу стали учні 11класу (Тищенко О.М.) учні та класні керівники(Бондаренко О.Д.,Дзісь О.В.) 10 та 5 класу були дуже активними в боротьбі за перемогу. Призовий фонд склав : 2000тис.грн. Результативність і робота учнів в цілому  залежить  від професійної координації роботи учнів класними керівниками, тому пожвавлення в цій сфері потребують класні керівники та учні 6,7,8класів.
 Діяльність органів учнівського самоврядування школи спрямована на підвищення якості навчання, зміцнення свідомої дисципліни, організацію позакласно-виховної роботи, розвиток ініціативності і творчої діяльності учнів, реалізацію їх прав і обов’язків. Лідери учнівського самоврядування, з відповідальністю ставляться до роботи, обговорюють питання ,які виникають під час навчально-виховного процесу та проводять оцінку діяльності класів в рамках конкурсу «Супер клас 2020 року», із задоволенням вносять свої пропозиції та корективи.
Результати роботи виставок, конкурсів : 
 Всеукраїнська виставка учнівської молоді  «Космічні фантазії» 8місце– (Коломієць В.В.  Візінська В.В. Лопухова Л.Г.)
Обласна акція «Допоможемо зимуючим птахам» диплом ІІІ ступеню (Бондаренко О.Д.)
 Всеукраїнська виставка з декоративно-ужиткового мистецтва «Знай і люби свій край» 4місце (Візінська В.В., Лопухова Л.Г., Коломієць В.В.) 
Всеукраїнська виставка – конкурс науково-технічної творчості « Наш пошук і творчість – тобі,Україно» ІІІ місце (Коломієць В.В.)
Виставка різдвяних композицій « Дотик Янгола» диплом І ступеню (Лопухова Л.Г.)
Конкурс «Космос . Людина. Духовність.» диплом І ступеню (Дзісь О.М.)
Обласний (заочний конкурс авторів віршованої поезії «Поетичний вернісаж» диплом І ступеню (Тищенко О.М.)
Всукраїнська експедиція учнівської молоді «Моя Батьківщина –Україна»  дипломи І,ІІ,ІІІ ступеню.(Риженко О.В
                             
                                      5. Правовиховна робота.

 У навчальному закладі з учнями організовано такі форми правового навчання і виховання:
- тематичні загальношкільні лінійки ,тижні та години спілкування,
 - лекції, бесіди на правову тематику.
- анкетування.
- уроки правознавства та громадянської освіти.
- індивідуальні бесіди з важковиховуваними учнями
Практичним психологом школи регулярно і ефективно проводяться корекційно - розвивальні заняття з учнями групи ризику та учнями, що потрапили у складні життєві умови. Та все ж за звітній період траплялись випадки протиправної поведінки учнів, агресивна поведінка, пропуски занять без поважних причин.


 

                                                   6. Профорієнтаційна робота.
Професійна підготовка молоді починається ще в шкільні роки. Завдання школи - підготувати підростаюче покоління до свідомого вибору професії. Профорієнтаційна робота у школі здійснюється під час навчально-виховного процесу.У 2019-2020 н.р. введено курс за вибором «Людина і світ професїй»(8кл).Активну роботу проводять в школі представники різноманітних навчальних закладів області, які виступають з профорієнтаційними бесідами. 

7. Співпраця з батьками.
Виховання учня в школі і сім’ї - щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов'язаних з професіями, світом захоплень, родинними святами.  Класні керівники співпрацюють з сім'ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною.
          Однією з традиційних з форм роботи з батьками у школі є батьківські збори. Тематика зборів підбирається з врахуванням вікових особливостей дітей. У проведенні зборів беруть участь адміністрація школи, шкільний психолог,учителі-предметники.

8.Збереження і зміцнення здоров'я учнів та працівників.
Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі обладнаний медичний кабінет де працює шкільна медична сестра. Щорічно на базі Голопристанської лікарні   діти проходять медичне обстеження. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно цих списків видається наказ по школі. Вчителі та техперсонал також щорічно проходять поглиблений медичний огляд за графіком кабінету профогляду медичної установи. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Огляди відбуваються за рахунок держбюджету. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у медсестри школи.
            Важливим аспектом збереження здоров'я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі. Організація харчування учнів закладу регламентується законами України «Про освіту» (ст. 25), «Про загальну  середню освіту» (ст.22), «Про охорону дитинства» (ст. 5), Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», іншими нормативними документами. Згідно з вищезазначеними документами, учні 1-11 класів, в кількості 82 чоловіка  забезпечуються   гарячим харчуванням. Гаряче харчування учнів  відбувається згідно графіку на 3 перерві у їдальні школи. 
            Цікавими оздоровчими заходами у школі є проведення традиційного тижня фізичної культури і спорту, виховного заходу «Багатирські ігри»,показ відеофільмів про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю, бесіди медичної сестри. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «Заходи по збереженню життя і здоров'я дітей» де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом.

                 9. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.
Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи.
На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. Під час призупинення освітнього процесу класні керівники дистанційно проводили інструктажі ,давали змогу переглянути відеоролики,опрацювати пам’ятки з питання гігієни та проти епідеміологічних заходів у боротьбі з короно вірусом. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на нарадах при директорові.  Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. Разом з тим залишаються випадки травматизму дітей  у побуті.  Причини виникнення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи.

                                10. Фінансово-господарська діяльність.
Будівля школи прийнята в експлуатацію 54 роки тому. Але, не зважаючи на вік та зношеність, адміністрація школи разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані. Фінансування потреб школи проводиться КУ «Фінансово-господарська група з обслуговування закладів освіти» відділу освіти, молоді та спорту,  але воно вкрай обмежене. В цьому навчальному році зовсім було відсутнє фінансування окрім захищених статей. Припинено фінансування на поточний ремонт,придбання матеріалів та обладнання.Враховуючи це адміністрація школи намагається максимально залучати позабюджетні кошти для поповнення матеріально – технічної бази  та підтримання будівлі школи у відповідному стані. Завдяки внескам сільгоспвиробникам придбано парти та стільці для учнів школи. У рамках фінансування НУШ ,1 клас отримав одномісні парти ,стільці,ноутбук,мультимедійну дошку,дидактичний матеріал по предметах.
За кошти батьків проведено поточний ремонт класних приміщень.
На протязі всього навчального року для проведення різноманітних шкільних заходів допомагали та підтримували спонсори, а саме :
-         Круглоозерська сільська рада,Дзиговський С.М.,Степанов В. В.,Дзиговський А.М., Хижняк Н.М., Бровченко С.В.,Навалов Г.І.,Хільченко Г.Н.,Коломієць М.А.,Кляра Р.А.,Гапонов І.В.,Данилюк І.П.,
ТороповС.Л.,БоковЮ.М.,ВолошиновськийВ.О.,БрянцевО.Л.,КазимірГ.М.,ГромА.М.,ГромО.А.,ХаритоновС.Л.,ШклярчукО.Г.,ХаритоноваН.Г.,АндрієцьС.В.,БровченкоО.В.,БезвулякР.Г.,ПодзолО.С.

Проаналізувавши всі здобутки та недоліки у роботі школи
основними завданнями на 2020-2021 н.р.будуть:
1.     Дотримуватись виконання конституційних вимог щодо обов’язкової повної загальної середньої освіти.

2.     Формувати нове педагогічне мислення (прагнення до постійного оновлення знань і творчого пошуку, зорієнтованого на особистість учня,опанування технологій дистанційного навчання.)

3.     Підвищувати рівень навчальних досягнень учнів шляхом активізації впровадження сучасних методик, повної орієнтації на особистість учня.

4.     Формувати у школярів потреби і навички самоосвітньої роботи, здатність до навчання впродовж усього життя.

5.     Розвивати творчі здібності учнів, посилювати увагу до обдарованих дітей.

6.     Пропагувати здоровий спосіб життя, попереджувати негативні прояви серед учнівської молоді, а саме: алкоголізм, наркоманію, проституцію, тютюнопаління.

7.     Підвищити рівень національно-патріотичного виховання.








Немає коментарів:

Дописати коментар